Monday, November 16, 2009

time petang pulak...

dah nak balik pun baru sempat update...kerajinan sudah mari...hehehe...

hmmm...pas buat kerja personal aku...tup-tup dah masuk lunch..., aku gi senseorg ajer sbb dak afne ngan dilla tak ada...seperti biasa la...mesti tapau pas tu makan kat tmpt sendiri sambil layan FB , baca paper online ataupun bersms....lauk ari ni best la ....berselera aku makan. ada menu baru...ari ni aku makan berlaukkan daun pucuk manis campur labu masak lemak
( favourite ooo) , sambal sotong dan lauk terbaru bilis kepala besar di goreng garing ( entah apa namanya ) gaul ngan petai dan cili padi...ala....cam yang afne gila makan dulu tu...tapi tu ikan bilis kecik ajer...kali ni besar2 , sebesar jari kelingking...ngrap...ngrup aku makan....harga pun ok....sedap oooo..esok nak ambik lagik...hehehe...

lauk lunch tadi....

Pas lunch , nak tak nak aku buat keja jugak sbb dah boring sesgt...tapi esok ada keja lagik coz ada balance lagik yang sikit cenonit aku sengaja simpan tuk esok...esok harus lagik berpura2 sibuk!!!hahahha

dah kul 5.00 ptg....kat opis ni dah riuh sikit ngan bunyik burung...aku pun tak tau la sapa punya burung terlepas time hujan lebat cam gini....rasa cam dok dlm hutan pun ye.....hai..memacam peel guys kat opis aku ni....ok la ...time nak balik...pokok tanaman kena dijengah dulu sebelum balik.....

adios....

No comments :