Wednesday, November 25, 2009

streamyx....

story lama tapi aku nak cerita gak...biasa la...blog aku....

rumah aku dah pasang streamyx...oh ya...mesti la free sbb aku staff ...cuma bayo bulanan ajer....tu pun bukan aku yang akan bayo...semua tu ditanggung oleh ana....hahahha...dia yang beriya sgt nak pasang....so aku guna la nama aku yang byk kelebihan ni...hehehe...aku tukang serve ajer.....so far line superb dan sgt puashati......so jgn la potong line korang tu ye....dari start pasang phone sampai la fix streamyx...cepat tanpa sebarang masalah....solute TM

ni semua gara2 facebook la....sebuk nak main barn buddy dan cafeworld...so sesapa yang terbaca blog aku ni , kalau nak jadi neighbour mmg la aku alu-alukan....aku suka sgt...nanti aku bagi gift ye....aku kan antu game.....mesti la main bersungguh sbb aku nak tgk apa endingnya...dan disebabkan fb jugak , blog aku pun makin kerap terabai...biasa la kalau dah dapat benda baru , mesti teruja...

kena isi borang dulu...

dah siap pasang....

No comments :