Tuesday, November 24, 2009

traning HSBB

pada ari 19/11/2009 lepas aku kena gi training kat PKNS PJ...kali ni pasal product TM yang bakal glamer dan tercanggih dlm dunia internet di m'sia ni......dah la aku ni fail jalan kat pj tu...last2 aku soh abg chik (one of my opismate ) drive ke sana....kitaorg tak pergi berdua ye....ada 2 org lagik umat bersama ngan kami....

abg chik merangkap driver aku pada ari tu...hehehehe

muka happy dapat gi training

permandangan bandar pj dari bangunan pkns

training dah start ....sila tumpukan perhatian

aktiviti menghilangkan ngantuk ...kena bersenam regangkan badan....hehehe

tuan tanah kena bungkus sbb sejuk sgt...

abg chik ngan zaidi marketing

aku dan mak yong

gula-gula sepiring ngan air suam disediakan..kena bawak vicks sbb sejuk sampai selesema aku dibuatnya...

sampai sana dlm kul 8.45 pagi. dah start pun tapi alasan kami kukuh iaitu cari parking (itu ajer la modalnya )...hehehe...traning ni best gila...tak bosan dan ngantuk...ada ajer aktiviti yang kelakar.....trainer pun friendly....tapi yang paling best ialah time makan....abis la diet aku ari tu...makan pulak sedap2 belaka....hidangan dari hotel de palma tu....tu yang harus makan banyak ..hehehe..pulak tu makan 3x sehari...huiii...rugi sapa2 yang tak nak attend training ni...

lauk aku ...sedap la wei...sambal sotong , ayam masam manis , lemak pucuk paku...ada ikan sumbat...aku tak ambik sbb pinggan dah penuh...

sajian disediakan oleh de palma hotel shah alam...marveleous la...

bila time break lunch...lepas makan dgn kenyangnya, aku ajak efa ngan amy gi celcom kat ground floor nun...tujuan asal adalah nak upgrade sim kad aku ni ke sim kad 3g...sedih tau sesapa tgk kad sim aku tu...dari zaman tmtouch lagik tu....aku rasa ada lah nak dekat 9 tahun dah...mmg patut pun dila kutuk aku cam org baru keluar dari gua...siot tau minah tu....kutukan membina , tak apa aku terima k....aku akan meng'upgrade'kan diri aku ni...cheh!!!!
HIDUP ROSNITA!!!!

sim kad zaman kapak masih wujud dlm hp aku

sim card 3g baru utk phone aku...


pas lunch break , kena masuk training semula...tapi tak lama ...dalam kul 3.30 ptg dah dilepaskan tuk balik....wow...cam syurga aku dgr....kul 4.30 aku dah sampai ampang...hui...seronok dapat balik awal....

selamat jalan pj!!!!

No comments :