Thursday, December 31, 2009

selamat tahun baru 2010


pejam celik pejam celik kejap ajer nak masuk tahun baru 2010....tak sampai beberapa jam , abis sudah tahun 2009...rasanya tak ke mana-mana pun , just stay kat rumah layan adam dan tgk kat tv ajer....yang pasti jalan mesti jam...tu yang malas nak keluar....

sepanjang tahun 2009 ni pelbagai kesah pahit , manis dan sedih telah berlaku dlm hidup ku...tapi semua tu akan aku simpan dan maybe boleh ceritakan kat anak cucu aku suatu ari nanti.ngan korang tak payah la ye....

pasal azam tahun 2009 , nampaknya hanya 60% ajer tercapai...masih lagik tak puashati ngan pencapaiannya....kali ni aku masih lagik tercongak2 nak buat azam apa agaknya....tapi yang pasti azam aku nak simpan duit mesti diutamakan . mesti!!! mesti!!! mesti!!! ( tiap2 tahun azam macam ni...tapi tak kaya2 pun...huhuhu...)

harapan aku tahun 2010 ni akan membawa seribu kegembiraan , ketenangan dan kebahagian dlm hidup aku . harap2 menjadik kenyataan...InsyaAllah....

p/s : yang pasti gaji tahun 2010 , akan berubah angkanya...tu yang seronoknya....hehehehe



HAPPY NEW YEAR TO ALL MY FRIENDS!!!!!

No comments :