Thursday, December 31, 2009

spec baru...

aku dapat mata baru...horey!!!

semalam aku gi ambik spec baru kat spectrum ampang...cepat pulak service dia...booking ari ahad lepas , semlm dah dapat...terbang jugak la duit nak membayo , tambahan pulak bukan time gaji....tapi tak apa...ni semua utk kepuasan ati sendiri...duit boleh dicarik...

aku tukar spec sebab spec lama dah kembang dan lagik satu dan nak patah...risau jugak kalau time drive tup-tup terjatuh cermin sebelah...naya ajer...lama gak la aku guna spec bengkok tu...ada la 6 bulan...bukan kedekut nak beli tapi macam boleh guna lagik , tu yang asyik tangguh ajer........bila terpikirkan tak lama lagik dapat duit terpijak ASB , aku pun labur la sikit utk diri sendiri....apa salahnya....

pas ada spec baru ni , kena hati2 kalau main lawan2 ngan adam...teruk nanti kalau dia lanyak aku....

spec yang bengkok tapi boleh pakai lagi time darurat...

spec baru...harus kena jaga lebih...mahal tau

3 comments :

Afne said...

huduh beno keadaan spec lama ko tu. harus la buat baru. spec tu ko buat masa aku buat spec jugak dulu. lama dh zaman anak dara aku dulu.

bila nk tayang spec baru kt opis???

rossysweety said...

opis hour guna lens ajer...jatuh la saham bila org tau aku ni rabun....hehehehe

Alifaforever said...

woit kak ros, baru ku tahu.. rabun rupanya ko... ingatkan mata original rupanya contact lens ajo..hehehe