Monday, January 11, 2010

sesaje....

ari ni mmg la sgt memboringkan...sbb satu ari ni aku tak ada keja...dari pagi sampai la nak 5.30ptg, aku surf internet ajer...tapi sakit ati gak..server slow tahap gaban....slow pun slow la...yang penting dapat gak tengok semua website ...dari blog kengkawan , mudah.my , paper online sampai le ke website carefour dan tesco...boring yang amat...

sbb tak ada kerja , aku nak update sikit gambo budak adam tgh makan baby limau lepas balik dari pasar malam minggu lepas....mula2 ajer dia minat nak makan , pastu dia memain ajer...lepas sebijik2 dia kopek sikit , pas tu ambik yang lain...memacam ajer perangai dia ni......

buah tu manis yang amat ..murah pulak tu ...sebunjut rm3.00 ajer...rasa ralat pulak beli sebunjut sahaja...takpa...next jumaat beli lagik....selain tu beli gak 1/2 kilo tulang lembu , nak buat sup tulang ...fuh...mmg sedap la...dapat gaji nanti nak beli sekilo pulak...rm14.00 sahaja...

gambo ihsan dari pak google...lebih kurang camni la pasar malam kat taman aku ni...best sbb byk pilihan..

sup tulang jadik lunch hari sabtu...tersangat la sedapnya....

manis buah limau ni...tu yang adam suka sgt makan tu...

pandai pulak tu dia kopek ...pas tu letak balik . ambik lain pulak...

2 comments :

Afne said...

pergghh org tu msk sup tulang sampai ke johor baunya hahahha hancur tak tulang temulang tu ko gigit? hehe

rossysweety said...

tak sempat gigit...terus telan abis...tu yang berketul2 badan aku tu...lebih2 lagik tang peyut...hahahha