Monday, March 22, 2010

care4 ampang part 1

ari sabtu dan ahad , 2 ari berturut aku ke sini...hahaha...ari sabtu tu , sesaje bawak adam jenjalan memandangkan care4 dan rumah adalah dekat , better kesini dari ke tesco ampang...petang2 jenjalan cuti mata aku 2 beranak ...

sekali tu terpandang la jualan murah utk gadget2 komputer ni...sejak dapat netbook dari TM ni , minat aku kat bahagian komputer more sikit....ari tu aku beli cooler fan rm15.90 dan cover keyboard rm5.00 ajer...murahkan??dah lama nak cooler fan tu , member cakap rega rm10.00 ajer kat low yat...tapi kalau nak ke low yat tu pun zaman bila??beli ajer....mmg mencarik pun....pas tu beli jajan sikit ...habis pusing segenap ceruk kat care4 tu , aku ngan adam pun bertolak balik...tak terus ke rumah , singgah jap kat padang permainan..layan adam main gelonsor dan buaian....( tak ada gambo la )....kul 7.00mlm baru balik rumah...

2 barang ajer...

dah ada cooler fan , boleh lama sikit berinternet...hehehehe..yang terlebihtu kena di adjust

sekian

No comments :