Monday, March 22, 2010

care4 ampang part 2

ari ahad , pas buat sarapan nasi goreng planta dan teh o , eric ajak pusing2 kl...aku on ajer kalau bab jenjalan ni....bawak adam tgk air pancut ajer...tu pun kat shopping komplek apa tah namanya( berhadapan ngan hotel May Tower )...suka la budak tu....pas tu , terus balik rumah...kebetulan ana cuti , bab makan tengahari , aku soh dia masak ....aku masuk ajer rumah , ana cakap dia nak ke care4 ampang , aku terus ajer angkat tangan nak ikut...hehehehe...ada benda yang aku nak beli lagik tu....

sampai kat sini , tpt yang sama dituju...kali ni borong lagi , ana pulak yang byk membeli , dan belikan jugak beg sandang laptop utk afne....mmg cantik la beg tu dan berbaloi2 ...aku pernah tgk beg ni kat online , rega rm70++ , kat sini baru rm49.00 ajer...terus rembat la....aku cuma beli beg netbook ajer rm10.00....

ok la , layan gambo yang tak seberapa....

murah!!!murah!!!

ana yang tengah sebuk tgk bil

adam pun sama jugak...

see...penuh bakul dah ngan barang2

antara barang yang dirembat rega antara rm5.00 dan 15.90 ajer...
( skin laptop , card reader , mouse , coller pad , vacum keyboard dan keyboard protector )

2 beg laptop dan 2 bijik beg kecik utk netbook

2 comments :

Puteri Satu said...

la....ros dok kat maner... akak dulu memang tempat akak la care4 ampang tuh..hiks..time zaman dok ampang dulu la..

Afne said...

wooiii cunnya beg merah tu.. aku punya!