Wednesday, March 3, 2010

penantian satu penyeksaan...

mmg betul kata org...penantian itu satu penyeksaan....dah pun aku rasa sekarang ni....selama ni aku boleh tunggu hampir setahun lebih , dgn sabar dan kekedang bising jugak mulut aku ni dan ada kala menitis jugak air mata ni ...tapi nak tunggu lagi seminggu.... MasyaAllah...punya terseksa rasa hati....aku cuma nak tau satu ajer....proceed atau tidak?????....dan kalau YA , hanya perkataan Alhamdullillah yang mampu aku ucapkan...

oh ya , aku tak kan update apa yang aku nanti2 kan tu , cukup la utk aku luahkan rasa yang terbuku dlm hati ....yang pasti wishlist yang pertama hampir tercapai........FULLSTOP..

2 comments :

Afne said...

sbr-sbr-sbr. kesabaran aku dh paras hidung. mls nk lyn karenah org IQ rendah. lyn laki.. lyn anak2 lg bgs! dpt pahala.

rossysweety said...

tak payah layan org macam tu , buang masa ajer...