Wednesday, March 3, 2010

sudah dapat!!!

yahoo...petang semlm dapat benda ni...dah lama usha kat wanitamelayu.com , tapi mahal la pulak rasa harganya...saje ajer beli dapat jugak sangkut tudung awning aku yang tak seberapa...kalau tak ada hanger tudung awning ni , harap simpan dalam laci ajer....abis la awning tu....rega pun ok..tak mahal...tak murah....dah ada hanger ni kena la tambah koleksi lagik...byk lagi ruang rompong yang mesti dipenuhkan....walau apapun tunggu gaji nanti , rembat kat pasar tani atau pasar malam udah la...tak mampu la aku nak beli kat butik ariani ke....mawaddah ke....

hanger tudung awning

lagik sekali kita tayangkan....

ptg semalam pas magrib , aku dapat panggilan dari taska , susu adam abis pulak....alamak...eric pulak takada ...so nak tak nak , kena gi ke Manjaku tuk membelinya...kat sana just beli susu enfagrow 1.3kg ( original ) , pampers huggies kaler biru , coklat cadbury
( banda ni wajib ) dan hadiah bersalin tuk effa....harap dia sudi menerimanya....

hadiah bersalin utk effa....

pas tu singgah kejap kat CIMB utk bayo duit keta , tapi mesin pulak cam sengal ... just withdraw duit ajer...esok ajer gi bayo....pas siap semuanya terus balik rumah.....byk lagi kerja-kerja rumah yang kena buat...

kat rumah layan adam dan FB sesambil kemas2 dapo dan tunggu mesin basuh settle berpusing...jam baru kul 10.20mlm , adam dah merenggek2 ...nak ido...nak ido...ah???aku terkejut sbb dia tak pernah cakap cam tu...selalunya , pas aku siap semuanya urusan dapo , kul 11.00mlm , aku tutup lampu , bentang tilam kekabu indonesia , aku dah soh dia tido...ni tak....belum time dia dah mintak tido....wow...suka la aku....heheheh...agak2 kul 10.40mlm , dia dah lena pun.....sempat la aku lipat baju , kemas mainan dia yang berterabur dan layan games baru....kul 12.30 baru off netbook...

netbook kesayangan....

budak tomot yang buat rumah aku kecoh.....

oh ya , tadi surat sampai , aku dah pun dapat kad keahlian tupperware.....aku dah jadik ahli tupperware yang BERDAFTAR ok???...tak sabo nak tunggu gaji , nak shopping brang tupperware dan LENO penuhi pesanan kengkawan dan beli brg utk keperluan sendiri....nanti aku update ye...

kad kuasa....

No comments :