Friday, March 19, 2010

roti boy sudah mari....

hari ni ari jumaat...waktu rehat selalunya 12.15 - 2.30ptg...selalunya kalau ada duit terlebih , mesti time2 cam ni aku keluar jenjalan ngan member....tapi ari ni just duk kat meja memasing , layan facebook sambil makan nasi goreng ayam....

apa nak buat , belum gaji lagik...sedihkan???huhuhu...aku rasa cam dah lama tak dapat gaji...mana taknya , last dapat pun pada 11hb february ari tu....ha..kan lama tu...mati kejung kejap otak aku ni...tapi tak apa la...even tak kemana2 pun , sempat lagik aku bershopping online pulak...hehehehe...nanti aku update apa yang aku belikan tu kalau dah barang sampai...tak nak bagitau sekarang , nanti tak best....

oh ya , ari ni dapat makan roti boy...lama gila tak makan roti ni...adalah 8bulan jugak kot? rindu kat bau dia yang semerbak tu....kirim ngan opismate yang selalu berlaga bontot ni...diorg ni budak baru tapi lagik hebat shoppingnya dari kakak2 senior kat sini...caya la...mana tak nya , every jumaat , mesti keluar jenjalan...ada aje agendanya....kl sentral la , miv valley la , jln tar la...mm...ari ke klcc pulak...wei..korang jgn marah kros ek tulis cenggini....hehehe

sudah mari.....rege rm1.80 seketoi

lazat berkrim....yum..yum...

terima kasih ye u all....nanti boleh kirim lagik..korangkan kuat jalan...

ni nak selit sikit , semlm gi Manjaku lagik , beli susu adam yang kehabisan stok . sesambil tu , biasa la aku ni mesti rembat lagi baju jenama disney yang murah2 tu....kali ni ambik singlet 2 helai dan 2 helai seluar tido adam...jadik la buat basahan ...adam pulak pow eric soh beli coklat cadbury sekotak....

pas beli2 barang kat Manjaku , singgah pulak ke kedai rm2.00 ( tmpt feveret adam ) adam pow aku soh beli bajak lagik...wei...dah bertimbun mainan dia kat rumah...nanti aku update pasal mainan dia pulak....kat sini aku rembat buku abc...murah ajer rm1.99...lupa nak snap gambo sbb dah kemana dah aku letak...nanti aku carik ek...

sehelai rm5.00 sajo...mmg berbaloi kalau beli...dah 8 helai aku beli ..hehehehe

seluar tido dan susu adam..

3 comments :

A.I said...

membajak je kau dam! ekekekeke...

Afne said...

ada pembaharuan hehe..

ada bau hangit lg tak kt opis? kes rotiboy hangus hahah

Afne said...

jgn lupa jwb tag baru hahaha