Thursday, March 18, 2010

lewat sikit masuk opis...

hai...ari ni aku lewat masuk opis...tapi lewat2 pun tak la sampai kul 9.00 ke..kul 10.00 ke...aku bertolak dari rumah kul 8.00 lebih , isi myk , sampai bangsar sharp kul 8.30 pagi...cuma punch kad ajer merah...hehehhe...dah alang-alang merah tu , terus gi cari sarapan dulu...kemudian baru punch....

semua ni sbb adam la...aku keluar rumah cam biasa , pas adam masuk ajer dlm keta , sementara nak panaskan enjin , adam terbatuk-batuk kecil...pas tu makin lama , makin kuat ....ha...pas tu , ambik ko , melambak dia muntah dlm keta....adoi.....nak marah pun tak boleh , sbb dia tak sengaja....sabo ajer la...cepat2 lap dan balik semula ke rumah , terpaksa mandikan dia jugak sbb baju dan seluar tido abis kena muntah ....muntah susu pulak tu , tau ajer la busuknya camana???...pas siapkan dia , aku pulak bertungkus-lumus dlm bilik air memberus baju dan seluar yang kotor tu supaya ptg kang senang terus masuk washing machine.....kesudahnya , aku bergerak dari rumah lambat....nak lap kusyen keta tu ngan tuala basah lagik ( nasib baik sarung pvc ) , anto dia ke taska....mmmm....adam...adam...jahatkan batuk tu???...

sekadar gambo hiasan...

pas anto adam , cadangnya nak cuci la keta tu , kot la ada kedai cuci keta yang dah bukak pagi-pagi ni , tak ada la pulak....febrezee pun lupa nak sembur....lantak la ...mudah-mudahan , ari ni cuaca panas dan bau tu pun boleh hilang....mmmm...dugaan tul ....

2 comments :

Afne said...

klu adam muntah madu sedap jugak mama ko nk jilat hehehe

haziq pn muntah susu pg td lps nyusu. terkeluar balik susu melambak. dgn mamai2 aku berlari amik tuala dlm bilik.

rossysweety said...

nasib baik berlari tak terus jatuh balconi...tgh mamai la katakan...huhuhu