Wednesday, March 31, 2010

selsema dah ok , batuk pulak

ari tu , aku ada cakap , aku mudah kena selsema kalau berada kat tmpt sejuk atau tercium bau2 wangi kan???ha , baru 2-3 ari ni baru nak baik selsema tu...terukkan???aku ni kalau kena selsema , kekedang tu 2 mggu atau sebulan baru nak baik...la ni dah kurang sikit , tapi kena batuk pulak...peh..cam nak tercabut tekak aku ni....paling tak tahan sampai terkencing2....teruk kan??? tapi yang aku pelik sgt , waktu mlm dah nak tido  , baru dtg batuk bertalu2....waktu siang cam ni ada sikit2 ajer...time malam ,  tekak gatal tok sah cerita la...mengenyam2 gatalnya..puas minum air panas dan  makan ubat batuk , cam tu gak....la ni aku nak telan air liur pun terasa sakit cam dah luka ajer tekak ni....tapi nasib baik sore masih ada lagik....hish...kena la aku stop minum ais dlm masa terdekat ni , kalau tak , siap sedia la malam kang...kung..kang..kung..kang ..sampaikan adam pun dah pandai tiru bunyik batuk aku.....hehehehe...

 budak yang semakin nakal

4 benda yang sentiasa kena ada dekat ngan aku....

ok la , cepat la baik.....


***member aku dak dilla  , dah kena tahan wad ,  dah bukak 2cm kul 11.00pg tadi...semoga selamat bersalin .

1 comment :

::Deela:: said...

ros doakan yeh...
dh selamat pun...tq kat korang sudi dtg jenguk hari tu!!!