Monday, April 5, 2010

baby baru finance...

fuhyoo....lama tul aku tak update , dah nak bersawang dah blog aku ni...maklum la , hujung2 bulan ni , nak closing ni mmg sibuk sikit ...kena siapkan keja dulu baru boleh update blog bagai ..tambahan dah ada job baru , kena buat keja dilla yang tengah berpantang la ni...harus keja aku pun bertambah la sikit...even sikit ajer tapi menggugat masa2 tuk aku bersantai update blog....hehehehe

ok la , pada 1/4/2010 , dila dah pun selamat bersalin , senang pulak tu ...cam serah diri kat spital ajer...31/03/2010 ( rabu ) pi check-up , terus kena tahan wad...1/4/2010 ( khamis ) kul 12.10pg dah selamat bersalin bby boy...( wei...finance tsssb ramai bby boy la...)

seperti biasa , sebagai member opis  , beramai2 la dtg melawat....kali ke hospital Al-Islam kat kg baru...disebabkan aku tak tahu ke sana , aku tumpang keta farhana ajer...join bersama adalah hajar , faiz dan norzie...first time pi spital tu...cam baru lagik...masa tgh sibuk berborak  , tup tup bebudak HR pulak yang datang , makin gamat la dgn suare budak2 tsssb ajer....agak2 dlm setengah jam berborak , kacau2 bby tido , kitorg pun beransur balik sbb ada satu group dari unit finance nak take turn pulak...maklum la , tak boleh keluar opis semua sekali , sapa nak jawap kalau kena query??

ok la  , layan gambo k...

view hospital jap...

dah jadik mak budak sekarang ni...hehehe

miqael eryfan ( uniq nama ni...harap2 tak tukar2 lagik dah...hehehe )

kaco bby tgh tido , bukakkan  selimut dia , terperanjat dia ..kehkehkeh...

ambik berkat dokong bby ...kengkawan dok join sekali...

 kengkawan dari unit HR

pas makan kat restoran yang berdekatan , kami semua pun balik...sampai opis makan lagik..kali ni consider cam minum petang..kek lapis pure dari sarawak...boss yang bagi...

susun atur dan corak yang menarik , teruja nak makan..tapi mmg sedap pun...

 

No comments :