Thursday, April 29, 2010

blink....blink...

hahahha...semalam , harus mata aku blink...blink sekejap.....badan pun rasa mengigil .....maklum la bonus dah masuk....berbaloi-baloi u....harus happy , terkejut sekejap dan termenung lama....dah buat list shopping pun masih teragak2 nak beli apa...entah apa-apa ajer aku ni...hehehehhe

semlm  , dah selamat aku bayo hutang-piutang...bukan byk mana pun , just hutang ngan credit card sajer...tapi aku ni mmg tak suka tgk kalau angka dlm bil tu tinggi sikit , mesti aku nak clearkan....heheheheh

mlm  tadi , kononnya nak rembat merah hitam ...tapi ah moy tu dah jual kat org lain pulak....kena la order lain ....kaler biru hitam cam tak lawa la pulak...tak apa....bukan nak urgent pun....lagik pun model tu pun dah lama...rega pun dah jatuh...cuma aku ajer yang excited lebih....tak payah la korang beriya nak tgk sgt ...

pas tu singgah jap kedai jual jamu dan ubatan tradisional , aku nak try ubat resdung keluaran permata  hijrah...saje-saje aje beli...maklum la , idung aku ni ada problem sikit...asyik selsema ajer....



pas jenjalan dlm spectrum ampang  , moh la gi suzie corner....planning nak makan marinara tapi tutup pulak...last2 makan Mc Donald ajer utk makan malam.

2 comments :

Afne said...

perghh.. bonus masuk trs mkn westen. keni rojes 1!!!

rossysweety said...

ko la yang tak abis2 ngan kennny rogers...entah bila pulak suka kenny rogers...setau aku , aku yang suka bangat kat KR tu....