Monday, April 19, 2010

bonus. oh bonus...cepat la ko!!!

semlm aku dah aim satu barang...aku rasa cam dah jatuh cinta ngannya....dah pegang ,dah belek2  dan dah tekan2 button dia...heheheh....harus kena tukar baru kalau bonus masuk...tapi bila????mmm ..tu yang nyampah nak jawap  kalau ada org tanya........

terbayang2 time nak tido....kaler merah hitam atau biru hitam??? rasa-rasanya berapa ah moy tu nak bagi aku ek???eee...semua ni menghantui dlm fikiran aku sekarang....

cepat la masuk bonus???!!!nanti orang lain dah sambar....melepas la aku ...huhuhu

5 comments :

Anne said...

hhmmm...ni mesti nak beli henpon baru hehehe:)
jenjalan kat sini & salam kenal

~ FaizalZahidah ~ said...

merah itam!!

Afne said...

henpon ke blm hehehe

rossysweety said...

dayung serian: salam perkenalan
cam tau ajer...
zack: ok zack...merah hitam
Afne: bonus tak cukup nak buat duit muka BLM

Afne said...

r u sure x cukup? bkn bon bon ko 4 ribu ke?