Wednesday, April 21, 2010

rezeki dtg bergolek-golek...

salam....
ari ni aku update blog kat rumah ajer...kalau kat opis, jgn harap dapat...tak dan aku  nak berblogging...dgn keja menimbunnya...dgn pc aku yang selalu hanging...dgn nak layan facebook lagik...hehhehehe...

ok la...kita terus ke tajuk blog....rezeki apa yang bergolek2 tu???hahahhaa...rezeki aku la...dah la  esok atau lusa ni gaji...yang paling best bila CEO aku dah umumkan tarikh bonus....MINGGU DEPAN ok?? wah makin berbunga2 la ati aku ni...sampai kan makan pun tak berapa nak best sbb sebuk nak buat list shopping...hahahah...jgn le korang nak muntah darah pulak...aku punya bonus ,sukati la nak buat list panjang mana pun....yang pasti , berbaloi-baloi...memacam nak beli....tunggu aku update blog...hehehhe...

oh ya , paling terbaru , rezeki aku petang tadi...tgh syok melayan budak2 ni bercerita , tup-tup faiz datang , dia kata , aku akan dpt duit...eh...terkejut la aku...duit kebenda pulak ni????ha...korang ingat lagik tak pasal kitchen kabinet pantry runtuh kena kepala aku???peristiwa tu berlaku awal bulan jan ari tu....( kalau korang nak baca,carik la sendiri kat dlm bulan jan 2010 tu ...)baru ari ni dpt duit pampasan dari pihak vendor....ok la...ingatkan diorg dah lupa pasal tu..aku pun malas la nak kecoh-kecoh kat HR tu...diamkan ajer....tup-tup ari ni dapat pulak...seronok....ganti rugi brng pantry pecah rm100.00...dan gantirugi kepala aku benjol dan badan lebam-lebam adalah rm200.00...mmm..ok la tu...dari tak ada lansung...Alhamdulillah....nasib baik kepala ni bayo zakat , harus dapat pampasan....

aku tgh memikir , nak beli apa ngan duit rm200.00 ni...at least biar la berbaloi-baloi....

ok la....nak dok melayan perasaan kejap....hahahaha

duit pantry rm100.00



duit pampasan utk aku....

3 comments :

Afne said...

aku nk claim mug dr duit pantry hahaha

pastu ko blanja aku mkn tlg amik gambo benjol.

pastu blanje mkn lg utk lalallaaaaaaaaa dh terbau kenny rogers wakakkaaaaaa

nn said...

wah. best best. tahniah :) ada hikmah disebalik setiap kejadian :)

rossysweety said...

nn : terima kasih....