Friday, April 23, 2010

cepat la masa berlalu....huhuhu

sekarang ni aku asyik menhitung masa dan hari agar semua dapat berlalu ngan segera....byk sebabnya....
antaranya :

1 . nak balik kg..
     -wei...lama gilos aku tak balik kampung ku di Muar , Johor...al-maklum la  , buzy ajer ...heheheh...tak apa , esok akan aku jejakkan kaki di tanah bandar Maharani....memacam projek nak buat.....nak makan ikan bakar kat sabak aur  , rindu nak makan mee siput kat tanjung emas , nak pekena asam pedas kat bus stand pagoh dan pekena mee bandung kat pt bakar....tunggu ajer aku update blog k...

2. nak repair air-cond keta
       -sementara aku cuti ni , esok aku nak bawak keta aku kat member eric , soh dia betulkan air-cond keta . la ni  , mmg panas gila la kalau dok dlm keta tu...rasa cam dok dlm oven...aku rasa kompresor air-cond bocor , harap bunyik angin ajer menderu-deru tapi panas....nasib baik sekarang ni musim hujan . time petang tu , tak la panas menyengat...kalau tak , hish....memdidih ajer rasa hati ni , tambah2 kalau org depan drive cam hapa....pas tu adam pulak buat hal ( tak nak balik rumah -nak ajak round lagik )...time tu aku rasa  , hilang dah kesopanan dan kesabaran aku masa drive....lagik satu aku nak betulkan bunyik2 time aku brek dan membelok....eric cakap , dress-up dah pecah...aku layan kan ajer sbb tak tau sgt pasal komponen dlaman keta ni...mmm...tu pun harus di tukar....

3. tunggu bonus
      - last wednesday , ceo dah inform to all staff , company akan bayo bonus hujung bulan ni....mmmm...tak sabo2 nak shopping...hehehehe...list shopping awal2 dah siap...akan aku , eric ,adam dan ana terjah kedai satu persatu....

4. repair PC
     - ari senin ni , unit IT akan datang betulkan pc aku yang cam lahanat ni....la ni pc aku selalu ajer hang....geram rasanya...dah la kerap berlaku , pas tu lama la pulak...hish...sabo ajer... sementara aku bercuti  , diorg nak ambik la pc ni jap, kalau dah check CPU rosak , alamatnya kena la tukor baru...aku pun dah tak sanggup layan ke ' hangging'an dia tu . boleh bakar darah dibuatnya...

dan yang terakhir

5.  tunggu bank release payment
      - wait n see....hehehehe

No comments :