Wednesday, May 26, 2010

cheque dari nuffnang???? hohohoho

jgn terkejut ye kengkawan...semalam aku dapat cheque....hui...seronok pulak ...tengah sibuk2 nak buat list shopping sempena ari wesak  ni , ada pulak duit masyuk.....senyum...senyum...senyum....oh ya lupa nak inform , ini cheque bukan dari nuffnag tau , ni dari pantai medicare....hahahhaha..kena tipu ngan aku....aku pun dah lupa time bila pulak aku claim ni...bila bukak semula buku 555 ( buku budget  ) rupa-rupanya claim bulan december!!! macamana pulak aku boleh lupa bab duit ni ???? sadis tul....pagi tadi dah pun selamat masuk dlm peti cheque kat medan tunku....harap2 esok atau lusa dan bank in dlm akaun....boleh beli mmmm....

dari akaun nuffnag aku , baru ceciput ajer amountnya....so kena kumpul lagik dan lagik dan lagik.....

 mmm..

 jom shopping!!!

ok la  , itu ajer....

5 comments :

Afne said...

tajuk tak blh blah hahahhaaaaaaaaaaaa

mmgu dpn nk claim nuffnang yeyayyy

rossysweety said...

hahahha..bagi tergugat sikit iman ko...

A.I said...

wah wah wahhhhhhhhh..

bley la blanje aku :P

Lovely Bella said...

huhu mcm byk jerk dpt nih.. bella x dpt pun huhuh

rossysweety said...

ai : wah!!!wah!!!..hehehe

lovely bella : sowy le....heheheh...