Wednesday, May 26, 2010

jalan-jalan @ wangsa walk

n3 semalam ....pas magrib , kul 8.15 semalam tetiba eric ajak gi wangsa walk...aku layankan ajer...dah lama tau pasal shopping complek ni tapi tak pernah sampai lagik...sbb malas nak mention kat dia takut kang tak tau jalan , aku pulak yang dipersalahkan....so semlam  berjaya jejakkan kaki kat situ....wow...........besarnya....teruja dan terjakun sekejap aku kat situ....hahahha....kat situ banyak kedai2 makan dan paling best palyground yang besar...la ni aku dah jumpa satu tempat baru yang boleh lepak2 ngan adam time boring2....

paling suka tentunya  budak adam tu...playground yang besar dan baru , kebetulan semlm tak ada org sgt...so kami 3 beranak la yang concure kawasan tu...best...best.......tak pernah2 adam masuk kat tilam angin tu , semlam boleh pulak dia terlompat2 dlm tu...sampaikan dah kul 10.00mlm pun , dia tak nak balik....very excited....

 wangsa walk...

main la puas2 adam...

pijak bola tu...

wow....bestnya...rasa cam aku pun nak join gak....

tilam angin tmpt adam lompat sakan..

pas melayan adam , kami menuju pulak tmpt makan ...kali ni nak cuba restoran popeyes....best jugak makanan kat situ....boleh layan la makanan dia tu ....style menu lebih kurang ala-ala KFC jugak...ada ayam tapi kat sini ada udang ( shrimp ) dan ikan ( fillet o fish ).....harga pun ok ..tak mahal dan tak murah...semlm cuba set shrimp sahaja... ...semua sedap terutama coleslaw dan mash potato...( ke mmg time tu aku tgh lapo?? )...

 jom kita makan2x...nanti nak cuba menu lain pulak...

pilih2 menu

srimp 9 ketul , muffin , colleslaw , mash potato dan air milo ais - semua rm15.++

siyes sedap...rasa cama nak lagikkkkkk

anak tuan tanah harus ada... 

kami makan cepat2 sbb dah kul 10.30mlm , rasanya cam tak abis round lagi kawasan tu sbb besar....eric cakap , nanti boleh datang lagik dan cuba menu yang lain pulak.....hhahahaha....tu yang sangattttt aku nak dengor !!!!!

No comments :