Friday, June 18, 2010

careless nya aku ni!!!

takkan aku ulangi apa yang berlaku semlam...lain kali aku kena lebih berhati2.....make sure benda2 penting masuk handbag...purse ,hp , kunci rumah dan kunci kereta banda yang aku kena make sure MESTI  ada kat tgn..

semlam la , dlm kul 11.00mlm cam tu...aku nak le belek2 apa yang dm handbag aku ni....cari2  , aku tgk purse aku tak ada....waaaaaaa...rasa cam nak nangis dibuatnya...aku betul2 lupa kat mana aku letak purse aku tu....tercicir ke atau tertinggal dlm laci  kat opis...hish...jgn la ada bala lain pulak yang datang.....terus fikiran aku bercelaru.....aku risau sgt pasal credit card aku ajer....takut ada org salah guna ....ish...rasa cam nak pegi ajer kat opis  , tapi dah malam pulak tu , dgn aku tak ada lesen , ic  , even duit satu sen pun aku tak ada ...kang kalau aku masuk opis memlam kang , benda lain pulak aku nampak????eee....nauzubillah....

dah la semlm aku balik ke rumah dgn tak ada lesen  , ic , duit....sampai jugak aku ke ampang...mlm tadi , aku cam takut nak drive ari ni sbb aku tau dah aku bawak keta tak ada lesen dan duit , aku gamble jugak tapi dgn syarat aku tak boleh laju dan kena berhati2 lebih.....

sampai opis  , terus bukak laci opis....fuhhhhh....selamat....baik ajer dia dok dlm tu....lega ko........

mmm...memacam hal.....

No comments :