Thursday, June 17, 2010

Enfragrow's knowledge book for your child

hohoho...update lagik utk kali-3 ....

bersempena Nuffnang bagi aku iklan susu Enfagrow , aku pun berkebetulan ada story pasal susu ni jugak...
ni n3 semalam...pi Manjaku Ampang Waterfront , beli susu adam yang dah nak abis....so , kena standby stok susu kat rumah...budak ni mmg kuat betul minum susu , makan tak nak...selalunya sekampit susu Enfagrow perisa Original 650grm  , boleh susut dlm masa 3-4 ari sahaja....hish....nasib baik ko seorg adam...kalau ada ramai  , dah lama aku tukar susu lain....

oh ya , back to tajuk ...sekarang ni ada promosi , beli susu ni percuma buku-buku cerdik utk anak2...semuanya ada 6 koleksi....bagus utk knowledge anak-anak....quality buku pun nampak mahal dan menarik.....semlam aku ambik buku yang berunsurkan binatang dlm taman ...( kalau bab buku , aku mesti mulakan dgn pic binatang sbb dia dah tau nama2 jenis binatang , yang lain kemudian sikit ) ada 5 siri yang lain ....harus kena kumpul lagik 5 ....best tau  , siap ada kanta pembesar dan 2 lagik ( lupa la pulak namanya ) utk budak2 gunakan pemikiran camana nak tgk pic-pic yang tersembunyi....

ok la tak reti nak describe camana....layan pic...

jenama susu kegemaran adam sejak dari dlm perut lagik....

buku bijak first collection...ada 5 lagik yang harus kena kumpul

apa la yang adam dok suluh  kat page gelap tu????

tadaaaaa....camana la aku kata buku bijak....dlm keta jenuh la aku nak tgk page gelap tu camana?? rupa2nya camni rupanya.....kan boleh nampak pic kuda tu.....

bersungguh la adam mencuba....

No comments :