Thursday, June 24, 2010

dapat award!!!!

seronok sebab dapat 3 award sekali gus!!! terima kasih nissa sbb bagi award dan kerja sekolah sikit ....hehehehe...tak apa , aku suka sbb secara tak lansung ada gak yang boleh di updatekan dlm blog aku ni....

jom kita layan tapi kena jawab tag nie dulu baru boleh sangkut kat dinding blog nie.

bersedia nak jawab ni cik!!!






 apa usaha korang untuk cantik kan blog?

aku akan tepekkan wallpaper yang menarik pada pandangan mata aku la...semestinya ke arah kaler pink...dan yang penting , setiap n3 akan disusuli ngan pic....even simple tetap aku tepekkan .

website yang bantu anda meng edit.

lebihh suka gunakan website www.thecutestblogontheblock.com/ sbb simplem aka mudah ...terima kasih jugak pada Guru Blog ( Efa ) sbb dia yang ajor dan perkenalkan kat aku sebelum ni..

5 perkataan yang menggambarkan diri anda
  • aku ni baikhati sebenarnya cuma mulut ada sikit laser....hahahha
  • penakut cerita hantu tapi TETAP nak tgk atau dengar cerita tu...kat rumah over senseorg2
  • cepat naik angin....mintak maaf la ek...semulajadik tu...tapi bukan rimau jadian...
  • aku berusaha menjadik seorg yang penyabar....time drive keta atau menunggu sesuatu , kekadang terserlah sikap aku ni.....heheheh
  • cepat mengalirkan airmata even dgr berita happy....kalau terlampau marah pun  , air mata ada terkeluar sikit....story sedih lagik la cepat....hehehhehe
ok habis sudaa...ni 1 lagi Award...oucchhh..cekci la...


mak ai.......yum!!!yum!!!


kasi dekat 10 orang and sebab...

alamak nisa....semua kengkawan opis dah abis ko sapu....tak ada  dah....sorry la ek....tapi  kepada sesapa yang nak ambik tag ni  , silakan...aku kasik saje....

cakap thanks dekat orang yang kasi award nie

terima kasih ye nissa sbb sudi bagi Award pada k.ros....I support U...

adakah anda terharu.

mesti la....dapat award 3 tau!!!

apakah yang anda lakukan untuk jadikan blog nie cute?.

tepek pic yang comel2 lagik...

ok selesai sudah tugasan yang diberi..

No comments :