Thursday, June 24, 2010

kecil-kecilan...

jadik la...walaupun kecil-kecilan , mana la taukan , esok lusa boleh pulak bukak stokis??amin!!!
korangkan tau kan , aku dah jadik member Tupperware dari tahun lepas lagik....aku ni mmg suka gila kat barang Tupperware ni  ,walaupun aku tau harganya mahal...tapi nak buat camana , dah mmg suka sangat-sangat....aku pun tgh beransur-ansur mengumpul dan menjadikan barang Tupperware sebagai barang utama kat dapor...

oh ya  , semalam pas ambik adam dari taska , kami berdua ke stokis Tupperware di Dataran Palma Ampang , aku borong banyak jugak la....untuk kegunaan sendiri dan order dari kengkawan ........kepada kengkawan yang membeli tu , aku ucapkan terima kasih daun keladi....k..

katalog baru pun dah keluar utk bulan Ramadhan nanti...mmg best la....kepada sesapa yang nak tengok untuk persediaan hari raya nanti , meh la ambik kat meja aku ( kpd kengkawan opis ...) dan kepada yang membeli , diskaun akan diberi...


terima kasih kak liza....

order dari kawan adik dari JB...terima kasih...

balang giant yang kedap udara utk kegunaan sendiri....nak masukkan mee siput yang telah digoreng...

katalog baru bersempana Ramadhan....

balang untuk biskut raya....cantikkan???

kepada sesapa yang nak jadik ahli Tupperware , jom join , bayaran cuma RM60.00 utk seumur hidup dan  beli barang dgn diskaun 20% . kalau berminat  , e-mail aku kat rosnita@tsssb.com atau rzmyname@gmail.com .

4 comments :

Abd Karim MJ said...

usaha tangga kejayaan.. & usaha cipta kejayaan... amin..

rossysweety said...

terima kasih bro .

Teratak pena said...

tahniah.... mana tau leh jadi bos...

rossysweety said...

terima kasih ye shima , mudah-mudahan....amin...