Tuesday, June 22, 2010

kali ke - 2

semlam aku bookoff....penat tau badan ni dek penangan trainning 2 ari tu...tapi yang sebenarnya aku nak betulkan air-cond kelisa ku ni...kali ke-2 rosak lagik lepas tuko kompresor recond dan kali ke-2 jugak aku ngusung kelisa ku ke Perodua di zoo negara ...

hish...geram aku tgkkan....pagi tu , pas sarapan ala kadar kat rumah , terus tuju ke pusat service ... kul 8.30pg aku dah tercegat kat situ memandangkan masih ada lagik warantty  , so kena buat complain secepat mungkin....may be kompresor bocor lagik kot??? pas diorg check bagai , rupanya ada lagik bocor  , tapi kat tpt lain pulak....nasib baik kena charge murah ajer....kalau tak angin gak satu badan ni....semua siap kul 3.00ptg...tak dapat aku nak gi tgk movie Toy story 3 ..huhuhu..sedih!!

sekarang kelisa ku dah sejuk....nyaman ajer nak drive....pas ni nak tukar dressup dan absorber pulak...kalau ada rezeki lebih , rasanya nak buat makeover sikit kat dia....planning nak tukar keta baru , HARUS aku simpan dulu tapi masih lagik dlm waiting list....hehehehe

pas dari tu terus tuju ke care4 ampang...tapi hampeh sbb transaction utk aku buat sesuatu boleh pulak offline ....hish...kesudahnya , round2 kat situ...tapi ada sesuatu yang menambat ati ku...nak start kumpul duit dan angan2 la.....

ok la , layan gambo pada keta aku yang bersambung2 wayar...


No comments :