Monday, July 26, 2010

jom lawan bowling!!!!

hohohoho..seronok , meriah , penat dan best ...tu yang mampu aku beritau untuk aktiviti EEI pada ari ahad baru ni....

oh ya  , aku lupa nak beritau kat korang , aktiviti EEI ni adalah salah satu prgram terbaru yang diperkenalkan oleh managment opisku utk release tension bagi staff...kali pertama program ni telah pun berjaya dilaksanakan iaitu main bowling dan Exchange Gift ....perlawanan suka-suka antara group finance yang telah dibahagi-bahagikan kepada kumpulan....bertempat di Bowling Alley  , Bukit Jalil Golf & Country Resort .

pepagi aku dah menuggu kawan ku di Petronas Jlan Cempaka Ampang sbb aku tak tau jalan...kena follow keta org nampaknya....

sampai sana , dah ramai gak yang ada...pas daftar nama dan makan nasik lemak , pertandingan terus bermula...lenguh seh tangan ni utk 20 balingan...biasa la  , aku tak reti main sgt ni...so banyak ke parit ajer....

ok la layan pic yang banyak ni k....harap- harap korang tak jemu melihatnya....

 follow keta member tuk kesana...

makan pagi yang banyak...

hadiah utk pemenang

hadiah utk kengkawan buat pertukaran hadiah



 
Finance TSSSB 2010

group aku 

 
bersama kengkawan....

gaya ke parit

seronok dapat hadiah 

aku ngan opis mate..

kenapa bulat mata tu dik????hehehehe
 
juara.. 

balingan terbanyak -lelaki

 
balingan terbanyak -pompuan


1 comment :

::Deela:: said...

Oitt...apsal ko letak gambar laki aku dowh...klu gambar anak je takpe ar..heheh..tak pasal2 muka laki den glamor...tp i suka lor part yg balingan terbyk pempuan tu..sape erk budak tomey tu...ade blog tak dier...nk berkenalan arr...ahaksss