Thursday, July 29, 2010

KELISA KU TENAT

ari ni aku kena gi keja naik lrt...huhuhhu..sedih tau....kelisa ku dah hampir tenat dah...kesian tgkkan...tapi dia patut kesian lebih kat tuannya sbb dah beribu duit keluar utknya....

semlm , aku sampai kat Telekom Jln Raja Chulan , enjinnya pun dah hampir nazak dah....tercunggap2 kat traffic light....dah berenti  , kalau aku tekan minyak , meter ttp jugak 20km/jam ....kalau berenti , enjik pulak semput2 cam nak mati enjin.....hish...kenapa la jadik cam ni????? nasib baik aku sempat hantar kwn aku ke LRT ampang dan aku pun sempat sampai rumah....pas dari tu terus anto masuk workshop kat member eric tu.....

mlm tadi aku bertanyakan pasal keretaku , member eric cakap kena angkat enjin takut ada rosak rentetan dari air kering dan enjin panas melampau tempohari...at least 3 ari baru ok....so , aku terpaksa gi keja naik lrt sahaja....pepagi eric anto adam dan aku  , petang pulak , aku kena ambik half day selama 2 ari berturut2 sbb aku dah patah kaki tak ada keta nak ambik adam dari taska....kebetulan pulak , budak kerja eric tak ada...so  ,nak tak nak aku kena harapkan kereta kenari eric utk ambik  aku dan adam sebelum dia gi kerja sebelah petangnya...adoi!!!!susah tul kalau kereta tak ada ni....rasa cam nyusahkan orang ajer.....serta-merta aku  badan aku jadik penat dan duit pun banyak keluar....

 pengangkutan ke tempat kerja selama 2 ari ini....huhhuhuhu

ok la  , sat lagik aku nak kena half day....bye....bye

No comments :