Saturday, July 31, 2010

aktiviti ari ini - sabtu

ari ni aku dah adam seharian berjemur di KLCC....bawak adam mandi-manda kat kolam klcc...fuh...penat gila...abis muka aku dan adam jadik hiatm kemerahan sbb sunburn....mana taknya , tengahari buta aku dah bawak dia ke situ dari kul 1.30ptg - 3.30 ptg dok berendam dlm kolam tu...segenap ceruk dia nak pi........ingatkan  ,pas mandi nak balik la....rupanya dia sambung pulak main mainan kat situ...abis kesemua mainan dia cuba...dari buaian spender sampai la ke gelungsor...berpeluh-peluh muka dan badan dia , lansung tak dihiraunya....aku pulak dah dok bersandar kat bawah pokok...tgkkan dia dari jauh ajer...dah tak larat rasanya....hehehehehe....

dari ari khamis lagik aku dah janji nak bawak dia kesitu...dan aku pulak sanggup singgah ke mydin jln TAR nak beli beg baru...hehehhe..takut hilang lagik ...kali ni aku beli beg sangkut belakang pulak....murah dan cantik , terus sambar....

kami balik rumah kul 5.00ptg....pas makan bubur ayam McD , mandikan dia...layan tv dan kemas rumah jap...kul 10.00mlm , adam dah tido...penat sgt la tu....tak apa...janji dia gembira....

ok la....aku pun penat gak...nak tido la..............

beg  baru ...murah ajer...rm7.90

seronok dia mandi air pancut...



kat celah ni pun dia nak pi..

pas mandi kesini pulak..

tak penat agaknya??? time ni aku dah serender...

No comments :