Thursday, August 5, 2010

RAJA KARTUN

sapakah yang dapat gelaran Raja Kartun ni???....hehehehe....sudah semestinya budak Adam tu la....gelaran baru yang dia dapat dari Taskanya selama ni....mana taknya , owner taska cerita semlm , adam akan concure tv di taska dan dia la yang mengarahkan kakitangan taska utk bukak kartun sahaja....tak boleh bukak cerita lain....pastu , dia akan berdiri di depan sekali kat tv tu...la ni tv kat taska jenis plasma , dah gantung kat diniding...so dia akan berdiri dibawah tv tu...org paling depan sekali...hhehehehe.

sama la kalau kat rumah....tv aku mmg dia concure....asyik la story kartun 24JAM....sampaikan aku lost ngan cerekerama ke....melodi ke...bulliten ke....pendek kata semua arrr.....kalau dia soh bukak cerita lain sbb dia tak nak tgk ada satu atau dua screen kartun tu...pas 2 saat aku tukar channel lain , terus dia renggek soh bukak kartun semula....ada2 ajer alasan dia...tak best la....nak tgk kartun la....hish....geram ajer....kekadang aku pun dah malas nak  nak tukar channel lain dah...tgk ajer la kartun tu atau off terus....

kartun yang paling dia minat sekarang ni adalah TIMMY TIME dan SPECIAL AGENT OSO....yang lain2 tu tak berapa sgt....cam CHUNGLINGTON , DIVE OLY DIVE , DIBO THE GIFT DRAGON , JOE THE CIRCUS atau THOMAS AND FRIEND layan jugak la tak sehebat 2 kartun tadi...pernah aku tak jadik nak keluar rumah sbb dia nangis-nangis nak tgk kartun tu kat rumah.....

RAJA KARTUN KAT TASKA...

SPECIAL AGENT OSO

TIMMY TIME

ok la ....aku nak urut tengkuk jap.....salah tido lagik!!!!huhuhuhu

No comments :