Tuesday, August 3, 2010

lama dah...

rasa cam dah lama tak update....huhuhu...tak ada idea dan tak ada cukup masa nak berstory-mory kat blog aku ni....la ni tgh sibuk ngan closing utk bulan july dan in the same time kena belajar benda baru dan kena handover kerja aku kat org lain....terkejar-kejar rasanya....fuh...lega betul rasanya...dah lama betul aku buat benda yang sama dari tahun 2004 sehingga la tahun 2010 ni....asyik key-in data ajer....sampaikan dah bosan dan rasa cam nak muntah gamaknya....hehehehe....( serius tau...tarak tipu punya )

pas dari meeting staff finance ari tu , terus kena ubah scoop keja....kali ni kena buat billing ...kena tuntut ilmu dari faiz....something new utk aku...so , aku kena banyak belajarnya .

kat rumah pun tgk sibuk gak...tak ada tmpt yang selesa boleh aku menghadap netbook dgn aman....tgh serabut dan berdebu ajer....barang2 banyak tunggang -langgang.....malas rasanya nak berkemas ajer...lantak la...biarkan...nanti aku kemas oneshot....kebun2 pun kena update kat opis ajer...( curik-curik masa tau....i tak claim ot..syyhhh)

ok la ....nak layan mata jap...ari ni aku posa lagik disaat akhir Ramadan menjelma....ada 4 ari lagik...rasanya  sempat aku nak habiskan...bulan Ramadhan bayar zakat dan terus langsaikan fidyah sekaligus....

adios...........

No comments :