Thursday, August 19, 2010

REDEEM HUGGIES SUDAH SAMPAI!!

n3 lama...tapi nak tayang jugak....sbb dlm hati banyak gumbira...hehehehe

aku redeem anak gajah debab ni dah lama tau...rasanya nak dekat 2 bulan jugak la dok menunggu....akhirnya , ari senin lepas dapat call dari k.Nora soh ambik barang besar...memula  , cam pelik jugak la   , bila masa pulak aku ada beli barang ni??? time berjalan nak ke lif , baru teringat....

balik rumah , terus pasangkan utk adam....seronok ajer la budak tu...dah macam khemah dah...besar dan berbaloi-baloi utk di redeem....bila bukak ajer....mak hai...besar tul...separuh dari rumah aku ajer....ni baru anak gajah , belum lagik rumah dan kereta pulak....adoiii...

sekarang ni setiap malam dia soh aku bukak anak gajah ni ( boleh dilipat utk disimpan )....dia nak dok dlm tu..siap bawak bantal busuk dan jajan sekali...kekadang minum susu pun dlm tu...semlm ari hujan berserta kilat dan guruh.....dia boleh pulak nyorok dlm tu....hehehehehe

ok la ...tgk gambo...oh ya , muncungnya aku tak pasang sbb akan buat rumah aku bertambah sempit lagik....cukup la ngan anak gajah ajer...

borang redeem....

 baru sampai

 lubang utk masukkan belalai...biarla terbukak cam tu...


 sekarang ni aku tgh tunggu barang redeem ni pulak....from MILO

No comments :