Monday, August 30, 2010

SAKIT JIWA TAU!!

peristiwa berlaku ari jumaat baru2 ni...semua org tau  , time tu cuti umum Nuzul Al-Quran...yang bercuti  , ni la masanya nak bershopping untuk persiapan raya yang bakal menjelma.....seronok tu mmg la tapi tak seronok bagi aku yang stuck dlm jam ....peh...terbakar gila la....aku rasa cam nak menjerit ajer...sepanjang jalan jem...dari bangsar  , lebuhraya mahameru , jalan tun razak ( tempat faveret jem ) ....

korang nak tau , aku keluar opis kat bangsar dari kul 4.30ptg sampai la ampang kul 6.20ptg...naik kematu montot aku ni....hish...geram sgt...dgn sejuknya dlm keta aku ni...terkepit2 aku dlm keta menahan nak terkencing...sampai akleh jalan smooth and clear , rupa2  stuck nak masuk highway ke seremban dan melaka....adoiii...pantang ada cuti , nak balik kg ajer .....


sampai taska adam , aku ngan tak malunya , terus tumpang ke bilik air nak kencing yang tak tertahan2 rasanya....ok la...esok ari merdeka , harap2 jangan la jem lagik...apa2 pun aku dah isi minyak penuh supaya tak tersangkut dlm jem nanti....hehehehehe..

No comments :