Friday, August 27, 2010

PERSIAPAN UTK BIRTHDAY ADAM

sambung semula bab packing goodies adam tadi tu....pas anto adam ke taska , aku terus ngan aktiviti aku...packing goodies utk birthday adam yang lagik 3-4ari ajer lagik...planning nak buat cenggini dah lama dah....akhirnya dapat gak merealisasikan...hehehhehe...

aku kena buat sensorg  , kalau tak , abis dirosakkan oleh budak adam tu....kalau dia dah nampak jajan dan gula2 dlm packing tu ,  for sure dia tak kasi aku bagi kenkawan dia tu.....semalam adalah ari yang benar-benar meyenangkan kerja2 utk dijalankan....dlm satu jam setengah  , aku berjaya siapkan dlm 24bijik...heheheheh..berat ....

kali ni aku buat dlm kuantiti yang banyak gak....adalah dlm 50 bijik semuanya....semua budak-budak dlm taska adam aku bg...tak terkecuali gak ngan budak transit.......kali ni utk bebudak taska sahaja...no more utk opis....yela ...org putih kata  , asyik give ajer....mana take nya  pulak???? so , the conclusion , FOR TASKA ONLY...hehehehehe

jom la tgk pic .....

gula-gula , coklat roka dan sumi...barang yang wajib ada...

 jajan twisties...beli kat kedai borong makanan kanak-kanak....murah sikit

air kotak perisa laici

 air kotak 2 perisa sahaja

gula-gula  dan sumi aku packing dlm pack muffin

tara....dah siap pack....cam nak buat kenduri kawin anak gamaknya....oooo...aku sungguh teruja....may be kawin adam lagik hebat dari ni ...maklum la...anak tunggal kesayanganku....InsyaAllah , kalau dimurahkan rezeki...

dah siap tampal label.....yang tadi tu terlupa nak tampal....hehehehe

 cantiknya....sangat berkaler-kaler...........hehehehehe...ni baru 24 bijik...

2 comments :

Nur Qistina said...

wah..bestnya! teringat kat adik saya yang bongsu..sebelum happy birthday dia, sibuk ayah tny nak bagi apa kat kawan2..tapi dia malu..cakap xnak buat apa2 majlis kat sekolah..hehe..apapun, selamat hari lahir untuk Adam..^^,

rossysweety said...

terima kasih qis...anak seorg boleh la buat cenggini....kalau ramai , tak merasa la...