Wednesday, August 11, 2010

SPECTRUM AMPANG NAK TUTUP!!

n3 terlewat 2 ari..biasa la...kalau time malas , simpan ajer gambo tu dlm hp/camera....

oh ya ni aktiviti kami malam 2 ari lepas....kami pi terjah supermarket Spectrum Ampang yang ada buat jualan murah sbb nak let-go barang2 diorang...dgr khabar angin , katanya nak bukak GIANT...wah...4 tkt tu....sebelum ni Spectrum Ampang under BINTANG..barang2 dia semuanya murah2 belaka...paling aku suka ialah kalau nak beli baju basahan utk aku atau adam...mmg berbaloi-baloi la...la ni kalau dah jadik Giant , may be jadik mahal la...kan Giant kan mmg sedia maklum barang dia mahal???

semua barang jadik murah gila-gila...berduyun-duyun org datang nak tgk dan membeli....kat rak2 pulak banyak yang dah kosong...barang basahan semuanya dah tak ada dah....time ni korang boleh lari2 la ...mmg luas gila....paling suka  , budak adam la...siap berlari2 ke sana sini...barang permainan semua masuk dlm kotak dan baju- baju bertimbun2 dan tak teratur,..kalau korang nak beli atau pilih , sila la mencangkuk ye....dah cam sampah ajer aku tgkkan ...barang2 pun murah-murah semuanya...

malam tu banyak jugak aku rembat , beli sampul surat  , mainan adam , pisau potong daging , set mandian baby jenama pureen cuma RM3.00 sahaja , blouse untuk aku 2 helai dan jajan .hehehehe...seronok tau selongkar cari barang yang boleh dibeli dan lama betul kitaorg kat situ.....hehehehe

pas dari memyelongkar , kami pekena mee goreng mamak dan teh o ais...sedap!!! banyak betul adam makan....

ok la...layan pic yang tak seberapa....

 area sini la yang paling aku suka beli...full of t-shirt utk anak-anak...bermacam2 kaler...


mainan utk kanak-kanak....bersepah ngan kotak-kotak

eric dan adam tgh sibuk memilih

dah dapat berkenan...kereta polis tu cuma rm3.00 ajer...

kat area stationary...aku cuma beli sampul surat ajer...sebundle...huhuhu

 sibuk nak tolak troli yang berat tu...

No comments :