Thursday, September 30, 2010

BUY 6 , FREE 6...FUHYOOO!!!

heheheh...berbaloi-baloi beli barangan Tupperware ni....tgk la  , punya la banyak  , penuh meja aku tu...korang beli 6 set , free 6 set yang kecik-kecik tu...kebetulan  , kawan aku ni pun nak join sebagai ahli tupperware , so  , dia dapat lagi 3 set tupperware free....dan oleh sbb dia daftar nak jadik ahli bawah aku , dia pun dapat free lagik 2 bijik tupperware madagascar yang comel ni....best kan???

ni semua aku gi ambik kat kak mimi ...actually  , kak.mimi la pembakar semangat aku dlm jualan barangan tupperware ni , tapi aku ni belum sampai tahap nak berniaga...just suka2 ajer...tadi , buat pertama kalinya aku jumpa k.mimi ni di stesen minyak Petronas Jln Abdullah Hukum , proses berkenalan dan urusan jual beli berlaku...heheheh...sungguh ringkas.... terima kasih ye k.mimi , bersusah payah dari shah alam terus ke bangsar sbb nak hantar barang ni....

oh ya , barangan ni semuanya berharga  RM2++.00 tapi pas jadik ahli , jadiknya rega ahli cuma RM1++.00 ...best lagikan????

barangan ni dia kongsi2 ngan member dia kat TM nun....mudah2an semua berpuashati dgn kualiti barang .

layan pic k....


 free gift from kak. mimi...yang ni aku kecek seketul dari eza...hehehehe

 ini la dia ....buy 6...free 6....berbaloi-baloi

 free gift coz join jadi ahli

No comments :