Sunday, September 26, 2010

JOM BAKING KEK

ari ni tersangat la rajinnya...pepagi kul 7.00 pg aku dah bangun...ada motip tau...nak buat kek ...hohohoh....so mudah ngan tepung kek segera ni....tepung ni aku beli time bulan puasa ari tu....beli online ajer , mana lagik kan?? ari ni baru nak mencuba...kek cekelat lembab....

start kul 7.15pagi..siap semua kul 9.30pagi...wow...very the laju aku buat kek....hehehehe....kepada kengkawan opis , esok boleh la merasa seorg sikit....entahkan sedap atau tak kat tekak korang....utk buat kek cukup mudah , just tambah telor , margerin dan air panas ajer...pas tu ko godak la sampai sebati...pas tu terus masuk oven...lebih kurang 45min , dah siap....aku bawak semua sekali coz kat rumah tak ada sapa yang nak makan nya....dari membazir better buat sedekah jariah...ye tak??

ok la layan pic k....hehehehe...kek aku yang sempoi...

 parcel tepung sudah mari....

 tepung kek pelbagai perisa...ni kongsi ngan adik...

 godak margerin dan telor 3 bijik....

dah siap bancuhannya....

 tgh bakar dlm oven...memula guna loyang mahal yang aku beli dari care4....time bakar , boleh pulak dia bocor tang mana tah...kesudahnya , guna ajer loyang murah yang banyak berjasa ni....huhuhuhu

 siap sudah!!!tapi belum topping


 ada gak aku buat sikit utk muffin...hehehehe

taraaaaaa....sudah siap....penuh ngan cekelat....esok korang boleh rasa k....

1 comment :

Shita said...

perghhhh rosnita!!!!!... tak sangka aku...ko mmg hebatttt hehehhehe..

nantikan leh la buat anto taska adam..