Thursday, September 30, 2010

EARLY BIRD!!

n3 dah lama..tapi baru tadi baru nak claim hadiah....Actually  , bukannya aku menang contest pong....tapi rasa teruja yang membuak-buak...hehehehe...aku just terpilih dari 200 penyertaan terawal sahaja....hehehehe....

 sebenarnya , dah seminggu aku dapat surat tu  , tapi masa ajer yang tak mengizinkan utk aku keluar opis dan pi ambik....tapi disebabkan ari ni ( 30/9/2010 ) adalah ari terakhir utk claim hadiah , so nak tak nak  , kena gak la aku pi ambik....tadi la , kul 9.30pg aku pi sengseorg ke PJ ( di kilang Vitagen )...aku pi naik tren dan teksi ajer , maklumla , area PJ tu mmg fail kalau nak soh aku drive ke situ....tambahan lagik nak pi senseorg  , harus ke ikea sudahnya.....hehehehehe

sampai pejabat Vitagen , aku terus bagi surat offer tu salah seorg staff kat situ....dia offer aku soh minum vitagen atau apa-apa ajer yang ada dlm petiais tu...( dah sah-sah  aku pi kilang marigold , selamba ajer letak air berkotak2 tepi dinding tu...)...disebabkan aku masuk opis org , kena la jaga adab sopan tu...aku just ambik air vitagen ajer....( tapi rugi la tak ambik air susu HL ) hehehhee....pas tunggu tak sampai 15minit , aku pun terus dapat hadiah tu...wah...bestnya...ni baru dapat benda kecik ajer...kot la kalau dapat kereta ke...rumah ke...tak tau la camana agaknya.....

hadiahnya adalah  seketul beg sekolah utk adam...ini la dia...taraaaaaaaaaaaaaaaa

*


*


*
*


*


*


*

original k....kat luar , rega dia RM79.90 tau....

on the way balik keluar dari pintu gate , dtg sebuah bas sekolah bawak budak2 tadika dtg melawat kilang tu....rasa cam nak join mereka ajer....

ok la...tgk  pic ek...

 ini la borang peraduan yang aku ambik dari care4 ampang masa bulan apa tah...tak sangka boleh tersenarai dlm 200 penyertaan yang terawal....best!!! 

hanya beli sebundle air kotak jenama Marigold , dan hantarkan bukti pembelian....senangkan....modal aku beli air kotak ni just RM3.++ ajer....dapat hadiah bernilai rm79.90

 sebuah bungkusan yang besar...

terima kasih marigold

No comments :