Thursday, September 30, 2010

JOM KE TESCO

pas balik dari cosway  , aku terus balik rumah...dah maghrib dah...pas mandi dan sembahyang maghrib , kami keluar makan pulak...kali ni nak makan kat belakang Risda...sedap tau makcik tu masak...terasa cam makan kat bustand pagoh kat muar....selalunya kitaorg makan nasi goreng ayam berlada atau nasi goreng kampung , tapi mlm tadi aku nak makan nasi ayam melekit...aku tak reti nak decribe camana cara masaknya tapi yang pasti ....Sedap...adam makan pun banyak....

pas makan terus tuju ke tesco ampang....just saja-saja berjalan menghabiskan masa waktu malam...yang paling suka adalah adam la...mana taknya , masuk ajer pintu tesco , dia yang berlari mengheret tangan eric ke tmpt maianan....malam tu ajer , beli permainan dan main kat kereta goyang-goyang (yg masuk syiling ) tu aje dah abis hampir Rm30.00....nasib baik pakai duit eric , tak ada la terasa benor membazirnya...heehehhe...semlm dia pow eric sampai 3 bijik mainan....lori tangki , pistol buih sabun dan pedang berlampu......dia ni ( adam ) kalau keluar ngan aku berdua , jgn harap dia dapat beli mainan camni punya banyak dlm sehari....

agak-agak dah nak dekat kul 10.00mlm baru nak bertolak balik rumah...sampai rumah  , aku pulak yang kelam-kabut nak mengemas beg taska , gosok baju kerja dan pasang cadar ....adam masih lagik ngan pedang berlampu dia tu.....kelam- kabut aku kemas itu ini coz tepat kul 11.00 mlm , adalah wajib tutup lampu satu rumah utk tidokan adam.....

ok tamat sudah....layan pic ajer...

 tgk tu...dia yang beriya mengheret kita pulak..


 bila sebut nak ke tesco ajer...mesti nak naik bomba ni...





 

No comments :