Sunday, September 26, 2010

GAJI DAH MASYUK...JOM SHOPPING DAN MAKAN-MAKAN...

setiap bulan , cam ni la agenda aku ngan kengkawan...ari jumaat ajer mesti jenjalan shopping atau gi makan-makan...kalau tak ke mydin kotaraya   , kami akan ke midvallley , atau ke Jln TAR atau  ke Amcorp Mall di PJ...tapi selalunya ke Mydin mall  la....hehehehe...tmpt feveret aku berbanding ngan tmpt shopping yang lain
( tapi kekadang jadi tak feveret kalau ada sessi kirim-mengirim...malas seh!!! ) .....selalunya shopping barangan keperluan rumah dan makan-makan kat kenny rogers ataupun kat McDonald...

ni pic semalam ( jumaat )...aku pi berdua ngan budak Zaza ni...yang lain tak pi sbb memasing ada agenda tersendiri....lunch time terus aku berdezup ke Mydin Mall...pas shopping barang rumah , terus gi makan kat kenny rogers yang berdekatan...memacam hal berlaku kat situ ,tapi malas nak story , bikin hati panas ajer ngan branch KR kat kotaraya tu...aku rasa dah 3x aku terkena  , cukup tak puashati ngan service  mereka.....ee...geram tgkkan...

ptg time , pas ambik adam dari taska , aku singgah kat pasar malam ....jenjalan utk membeli makan malam dan lauk mentah utk masak lunch esoknya....just beli nasi ayam utk dinner dan ikan dan sayur sahaja....kul 7.00mlm , baru sampai rumah...

k , see the pic.....


muka tuan tanah mesti ada k....


pi ngan budak ni - zaza


belek hasil rembatan dari mydin 



lunch aku .....sedap tau...dari bulan puasa lagi dah idamkan....


salah satu hasil rembatan...jam yang penuh kontroversi... murah aje...rm17.90...besar ,cantik dan berbaloi-baloi...
 
langsir utk tingkap dapor...cantik tak???dah abis raya baru nak gi beli...hehehehe..pun murah jugak...rm9.90

No comments :