Sunday, September 26, 2010

XTIVITI HARI SABTUKU..

seperti biasa , hari sabtu mmg ari cuti aku...maka , bangun pagi adalah lewat banyak dari ari-ari kerja...pagi ni  , aku bangun kul 8.45pg...adam pun bangun jugak....

pas cuci muka dan berus gigi , terus sidai baju , pas tu terus masak utk breakfast pagi...ari ni masak mee goreng kicap ajer...khas utk adam....pas tu , masak nasik dan mandi bagai....kul 11pg , aku dah chow dari rumah...kali ni banyak tmpt nak dituju...first of all , nak ke manjaku....setiap bulan aku kena borong 2 beg pampers huggies utk adam...dan kali ni taska dah mintak shampoo dan sabun mandi...maka , harus kena beli sebotol....pas dari tu , terus tuju ke Spectrum Ampang...kali ni kena beli contact lens pulak...benda ni penting utk aku...setiap 3 bulan sekali harus kena beli...dah alang-alang ke pusat cermin mata ,aku terus mintak ah moi tu ketatkan bingkai spec aku ni...

pas tu melayan adam main basketball kat pusat permainan kanak-kanak di tingkat 3...suka ajer la dia tu...pas tu dia pow aku beli keretapi lagik...rasanya dah 6 bijik keretapi yang pernah aku atau eric belikan...tapi semuanya dah punah.....terus tuju ke groundfloor dan beli barangan   rumah lagik....dlm kul 1.30ptg , kami keluar dari tmpt shopping tu...

sebelum sampai rumah  ,  singgah jap kat kedai RM2.00 kat taman kosas  ,aku nak beli cangkuk langsir utk pasang kat tingkap dapor....nak guna cuma 2 batang ajer tapi terpaksa beli sebundle....adoiii...menyemak ajer dlm laci aku nanti....kul 2.00 sampai rumah  ,terus masak lauk utk makan tengahari...lauk simple ajer....kesian kat adam , mesti dia lapo....hehehhehhe

malamnya pulak , kami 3 beranak ke KLCC pulak...saja jenjalan bawak adam tgk air pancut...beli KFC
( dinner plate ) makan  kat tepi kolam tu....sambil makan  , sambil layan air pancut...nice view....selalu gakla bawak adam ke sini time malam , sampaikan adam pun dah tau , nak ke taman tu kat tingkat berapa , nak turun ke tangga parking pun  , dia dah pandai carik....tapi cuba lakorang campakaku kat Midvalley , sumpah , sampai ke malam , aku tak jumpa jalan balik....boleh sesat k??...

ok la , tgk pic k....


nice view at klcc...

 air pancut jadik kesukaan adam tak kira di klcc ke...tgh mandi pun nak buat air pancut


No comments :