Friday, September 17, 2010

TQ MAKCIK AFNE!!!!HEHEHEHE

story dah lama tapi aku nak tulis gak....n3 berlaku pada hari sabtu 4hb september sebelum aku bertolak balik beraya di Muar..pg tu dpt panggilan dari mak , inform yang ayah aku dah start meracau-racau...so dia soh aku balik on the spot , takutla kot-kot aku tak dapat jumpa ayahku lagik....aku yang sepatutnya bekerja pada ari senin dan masih ada barang lagik yang tak settle  kat opis , terpaksa urgent ke opis pada hari sabtu tu....wui...mmg penat jugak la seharian tu....memacam aku kena settlekan sebelum balik ke muar....

kat opis , ada afne dan anaknya Hana  ,dan paling tak sangka , adam dpat hadiah hari jadi dari afne...anyway terima kasih ek....dapat ajer hadiah  , terus adam ajak nak balik rumah....afne bagi train dari kartun thomas & friend....suka ajer la adam tu.....kat rumah  , aku melayan dia main train tu...menyengih cam kerang busuk ajer budak tu....terkangkang sana...menonggeng sini...terbaring situ....hui....bermacam gaya cara dia nak tgk train tu bergerak...........

masuk petang time , dia ngamuk ....katanya train tu gerak perlahan ....mana tak perlahannya....dia biarkan train tu bergerak dari kul 11.30 pg sampai kul 1ptg....pas tu dia dah start baling-baling....abis patah dan tercabut tayar dan cangkuk train tu....last sekali aku ambik terus kesemua mainan tu dan simpan...melalak2 dia kat hall .....hish....geram tgkkan....semua mainan dia abis rosak dan patah sbb dia baling ....kekedang  , pagi beli....tak sampai 2 jam , tayar dah tercabut...........cangkuk dah patah....pecah dan sebagainya.....

so , afne....jgn marah ek....adam mmg macam tu....ganas sikit.....hehehehhe

ok layan pic ni....

tara...........tq afne k....

 dapat hadiah....senang ajer nak snap pic dia ....

AKSI -AKSI ADAM 






2 comments :

mojojoee said...

very cute :D

Afne said...

nsb baik adam suka. takpe la adam, nnti soh mama beli lg bsr dr yg auntie bg tu ekk.