Friday, September 17, 2010

ULAR EMAS - JOM LAYANZZZZ

hohoho....ari ni tamat sudah cerita Ular Emas kat TV3 setiap senin - khamis kul 4.30ptg - 5.30ptg...2 minggu aku kat kg , cerita ni la yang aku layan ....hilang sikit stress aku ni...tak la asyik melayan kartun channel astro 613 ajer...budak adam ni pun layan gak...tu yang rasa aman ajer tgk cerita....

ok la ,  lakonan Yatt membawa watak sebagai isteri yang taat dan teraniaya....menjadik dan berkesan sungguh....ending cerita pun best sbb akhirnya ustaz yang hensem tu dapat kawin ngan wanita idamannya ....tapi yang tak best nya tang si Lisdawati tu...kenapa tak matikan terus ilmu hitam dia tu....cam ada sambungan pulak....apa jadik ngan ular emas tu???hish....cukup aku tak puas hati kalau buat cerita bersambung-sambung camni.....bila masa pulak aku boleh tgk????

anyway , boleh la layan dan isikan masa aku ni dari  melayan cerita indon yang entah apa-apa....

ok la...melalut pulak aku tulis dlm blog ni....tapi aku pedulik apa???saja nak luahkan perasaan .....hehehehe


 
ustaz  hensem....

No comments :