Thursday, October 28, 2010

MAINAN BARU ADAM...

ni la dia seperti yang aku janjikan nak tayang...dpat semalam , sampai rumah terus buka dan pasang...teruja la adam tu....kejap masuk...kejap keluar..tu ajer la kerjanya ....

aku dpat for the 2nd time redemption kat huggies....kejap pulak sampainya....saiznya ada lah kecik sedikit dari saiz anak gajah yang aku dapat dulu cuma tinggi ajer yang sama...memang berbaloi-baloi la...hehehehe....korang tgk ajer la pic aku tu...

 taraaaa.....comel tak???

 siap ajer  , budak ni dah meluru masuk dlm tu...


 anak tuan tanah....

 see....sama tinggi tapi lebar ajer kecik sikit dari anak gajah tu...


beli 2 bag huggies  , percuma bola angin sebijik...boleh bawak gi mandi pool...

oh ya , ptg semalam , tanpa disangka-sangka , dapat lagi sebotol kecil losyen Johnson & Johnson....seingat aku la , cuma sekali ajer aku applly for free sample...la ni dah 2x dapat...apa-apa pun , rezeki jgn ditolak...hehehe...boleh berwangi-wangian di opis...

losyen free dari Johnson & johnson...wangian terbaru...bau buah peach


la ni aku tgh tunggu sesuatu dari seorg kakak dari shah alam...weee...cepat la....dan aku LAGIK tak sabar menunggu sesuatu yang aku makeover dlm rumahku....hehehehe

1 comment :

mim said...

dah pos tadi, on d way