Thursday, October 28, 2010

MENU LUNCH PALING MAHAL PERNAH AKU MAKAN!!!

menu lunch aku yang tak sedap lansung dan mahal nak mampos !!!

biasanya kalau time lunch  , aku just bawak duit kertas lat-lat dlm gengaman tangan...ari tu akau bawak rm10.00.... aku n kengkawan nak makan di cafe NSTP , ari tu rasa cam nak try westren pulak..pas tu order teh o ais....terus bawak ke kaunter...

korang tau berapa aku kene???huhuhu...sampai berhutang tau dgn kakak kaunter tu...malu siot!!!....nasib baik kakak tu kasi berhutang RM0.20.....semuanya RM10.20 tau termasuk air....mak aih...chicken chop tu sahaja RM9.00 ???? mmg la besar tapi TOBAT takkan aku ambik lagi menu westren kat situ....dah la tak sedap , muak....di sebabkan mahal , HARUS habiskan sampai ke tulang yang terakhir....hehehehehe...

ari tu  , kenyang nak mampos...geram pun ada....hahaha...

 chicken chop yang besar dan mahal...dah la tak sedap...huhuhuh

 sampai licin aku ngap...membazir kalau tak habis...mahal tu....

1 comment :

Afne said...

carrot susu recommended mmg mantop la wei. chic chop..?? klu nasi hbs pn blm tentu aku nk order huhu