Friday, October 29, 2010

REZEKI DARI KENGKAWAN

Alhamduliilah...selesai sudah mendoakan untuk kengkawan ( utk semua ) semoga sentiasa dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umurnya....

pepagi hari ni  , sampai opis  , aku dihulurkan dgn sebekas pulut kuning bersama ngan rendang daging...rupanya ada orang bayar niat...heheheh...pemberian dari kawan opis aku..nissa...hmmm...ada apa-apa ke??hehehehe...anyway , terima kasih daun keladi....

 pulut kuning dan rendang ...sedap!!

oh ya  , semalam pun ada gak kawan opis hulur rezeki utk aku...kali ni berupa kuih raya pulak...tapi  , ni bukan kuih raya lepas k...ni utk raya AidilAdha tau.....sedap tau ...aku dapat 3 bekas yang comel....terima kasih daun keladi...


 kuih raya yang sedap...paling sedap , yang kat bawah tu..ye....siap sorok dlm laci lagik...hehehehe

murah tul rezeki aku minggu ni...pssss : ada sesapa nak hulur apa-apa rezeki utk aku hari ni ???

No comments :