Thursday, November 4, 2010

HAPPY DEEPAVALI

lama tul aku tak update , maklum la sibuk sgt sekarang sbb auditor internal dah masuk dan external akan masuk pas raya deepavali ni.....adoi...bermacam kerja kena kejar , kat opis pun dah macam kelam-kabut jadiknya...waktu balik pun dah tak menentu...cuma aku ajer yang balik bila cukup time 5.30ptg...tapi kekadang , bila rasa cam nak stay kat opis , stay la kejap sampai kul 6.30ptg ajer yang termampu....lain dari tu , bontot aku dah start nak panas dah....hahahahah....banyak story dan pic nak dikongsi kat sini , tapi .....tula...tak sempat...stak apa...simpan ajer dulu...

ok la , esok dah raya ....cuti la semua org....la ni bebudak sekolah pun dah bercuti , gembira aku nak drive ke tempat kerja...smooth dan clear ajer....kepada yang sambut raya Deepavali tu , selamat berhari raya dan selamat  makan maruku dan org yang tak menyambutnya cam aku ni , selamat bercuti ....esok aku nak tido puas-puas dan kemas rumah specially dapor....sbb lusa ada projek makeover sikit....

bye....selamat hari Deepavali...

No comments :