Thursday, November 11, 2010

I LOVE TUPPERWARE!!

dah lama sebenarnya n3 ni   , baru sekarang nak update...sibuk gila ....

ni dia koleksi terbaru barang tupperware aku ni...kali ni berkongsi ngan mak dan dilla...3 org sekaligus....koleksi ni pun cam susah nak dapat...habis utk satu Malaysia...ni pun aku dapat dari upline aku dari shah alam...siap berpos bagai untuk penuhi permintaan pelanggan aku ....hehehehehe

mmg berbaloi-baloi dan cantik2 belaka...aku dah cop kaler biru terkois ( kes x reti eja , belasah ajer ikut sedap nak sebut ) utk hiasi kat daporku yang sekangkang adam tu....ok la layan pic k....

parcel sudah sampai...


hasil belian....kaler kuning dah diambik oleh budak dilla....kongsi 3 org...

aku punya...cantik tak???

ni mak aku punya....hijo dan oren...

anak tuan tanah tgh buat kuih.....hehehehee

No comments :