Wednesday, December 29, 2010

JAMUAN SILATURRAHIM...

Layan kan jamuan yang telah diadakan kat opis sikit masa dulu ( pergh ...lama gilakan n3 ni....) tak sempat nak update...memacam halangan nak update...server slow...banyak keja dan banyak mata yang memerhati..kahkahkah...tapi ari ni aku sempat utk segalanya2 coz , mata2 tak ada...cuti sempena 1TM...kalau dia ada pun , ada aku kesah???dah kata bekerja time cuti , so jgn le nak marah kalau buat blog??kuang..kuang..kuang...

ari tu , buat jamuan kecil-kecilan , katanya merapatkan silaturrahim...hhhhmmmm..no komen..kang ada yang jadi isu...aku pulak jenis tak berapa nak layan konsep yang dianjurkan...bukan nak menyombong , tapi pada aku tak berapa nak jalan .... pada aku  , tumpuan lebih pada  makanan  yang terhidang....sangat marvelous dan berbaloi-baloi ngan kutipan yang tak seberapa....kenyang perut dan siap boleh tapau lagik..... maknanya , banyak dan sedap....

 ok la...malas nak decribe lebih banyak...adios!!

mee hoon yang sedap....

mee kari pun sedap gak...mewah ngan ayam dan memacam...

minyak pun mewah gak....

kuih cucur badak yang sedap....

kengkawan disekeliling....mmg semuanya sengal2 belaka

posing ngan camera mahal ni...harus ada muka aku....heheheheh

tuan punya camera canggih kat finance ...setakat ni la....

tuan tanah yang kekenyangan....heheheh

kuih lapis yang sedap.....

muka tuan tanah lagik ???apakah???

pramugari yang sentiasa kena pakai baju kurung...sbb kalau skirt confirm tak muat...hahahhaha

mee hoon sedia dah utk di bawak balik....finance kan mmg sedia maklum sentiasa ada utk di tapaukan....hehehehe

meja tuan tanah yang berselerak cam banyak keja sngt??? tgk tu...ada gak mee hoon yang siap bungkus...hehehehe

mak ai...gedik la kengkawan aku ni

sessi ambik air teh tarik yang sedap ....cam masuk dlm botol susu ajer tu???tangan sapa tu???

ketua darjah disamping bekas tupperware baru....baru nak berjinak2 tu....ko buat apa tu???tgk majalah ek???

1 comment :

Afne said...

cit podah.. sempat lg kutuk aku yea? tu bkn baca majalah.. tgk resepi! hahaha