Tuesday, December 28, 2010

MERRY CRISTMAS & HAPPY HOLIDAY..

rasanya tak terlewat lagik nak ucapkan selamat meyambut hari krismas tuk semua dan juga selamat bercuti....aku ni baru ajer balik dari bercuti bersempena ngan cuti 1TM ...aku sengaja cepatkan 2ari...5ari dikampung  , seronok tau...

bercuti lama sikit utk luangkan masa kat kampung disamping tu nak menghantar barang2 yang aku nak bagi souviner kat adik aku tu....lapang sikit rumah aku kat kl ni....barang2 yang rasanya tak berapa nak guna , aku dah let go kat dia....

kali ni balik kg naik kelisa , kami bertiga aje dan sarat ngan barang2 dlm bonet....dari kl terus ke muar , aku yang drive..nasib baik jalan tak jem dan cuaca mmg pun sejuk dan mendung ajer....bertolak dari kl kul 8.00pagi dan sampai kul 11.30pg...sampai muar terus pekena masakan asam pedas....tapi disbbkan selsema aku tak dapat nak menghayati bau dan rasanya...telan ajer la.....huhuhuhu...

kat kampung , adam seperti biasa la...ngan malu2 kucing dia tu...diam ajer bila mak aku ajak berborak ngan dia...tapi yang paling best dan tak aku sangka , aku ke bandar muar , boleh pulak dia tak nak ikut...dia nak dok ngan atok.....wah!!! seronok ajer la aku shopping sengseorg ...hehehhe....

seperti biasa , sampai muar mesti pekena mee bandung kat stall Santana dan nasi goreng dan rojak mee di stall parit bakar....fuh...mmg marveloeus la... ( lupa pulak nak ambik pic )

ari senin , aku balik kl semula....memula adam tak nak balik , nak dok ngan atok katanya....pas dipujuk2 , baru nak ikut ....bertolak kul 3.00 ptg sampai kl 6.00ptg....aku yang drive mmg la lambat sikit...hehhehehe

asam pedas yang tak berasa apa2 coz hidungku tersumbat dek resdung...

sebelum balik rumah , singgah jap kat kedai borong mainan....pow eric bajak lagik...

budak yang tak reti ngantuk....ari tu tido kul 4.00pg melayan kitaorg berborak dan berurut..




kat kampung tak ada kartun ...dapat la aku tgk tv ngan aman...huhuhuh



mee siput idaman beli kat tanjung muar....sedap..

2 comments :

Teratak pena said...

wah... seronoknya cuti... kesian kita orang yang tak dapat cuti 1tm huhuhu

rossysweety said...

jom la pindah HQ...hehehehe