Sunday, January 2, 2011

AL-FATIHAH


salam takziah utk kawan ku shita dan keluarga atas pemergian ayahanda tercinta buat selama-lamanya....Pada pagi 30hb december 2010 jam 8.40 am , hp aku berbunyi tanda sms masuk...dgn mata terkulat-kulat baru bangun tido , aku terus baca...hah??2x aku baca sms tu...terkejut dan tak sangka ...tertanya-tanya kenapa??sakit apa?? 3x aku  try call tapi hp tutup pulak.......tak apa la...cuma aku kirim sms ucap takziah padanya...

sehingga ari ni , aku masih belum dapat tau dari cerita sebenar darinya...nak call tak berani ...tak apa la...may be dia masih lagik dlm kesedihan dan sibuk dgn urusan di rumah...harapan , semoga shita tabah ye dgn ketentuan Ilahi...

Al - Fatihah....

1 comment :

Afne said...

takziah utk shita sekeluarga. moga tabah dgn dugaan ini. sama2 kita doakan & sedekahkan al-fatihah utk arwah ayahnya.